nieznany prezenter TVP 1


Marcin Mańka dołączy do grona prezenterów redakcji oprawy i promocji TVP 1.

Zwiększa się przewaga ”Wiadomości” nad ”Faktami”


W styczniu br. ”Wiadomości” TVP 1 umocniły pozycję lidera wśród telewizyjnych serwisów informacyjnych – wynika z danych AGB Nielsen czwarta władza Research.

Z "Panoramy" do Kancelarii Prezydenta RP


Roman Wilkoszewski, do połowy października br. dziennikarz "Panoramy" TVP 2, został doradcą ds. mediów w Kancelarii Prezydenta RP.

Dziennikarze stanęli w obronie J. Snopkiewicza


Reporterzy, wydawcy i prowadzący programy w TVP Info skierowali do zarządu i rady nadzorczej telewizji publicznej list w obronie Jacka Snopkiewicza, który dzień wczorajszy przestał być szefem tego kanału informacyjnego.

"Gazeta Wyborcza" wygrała ze SKOK-ami


Wydająca "Gazetę Wyborczą" spółka Agora nie musi przepraszać Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo-Kredytowych ani ich szefa Grzegorza Biereckiego za serię artykułów na temat działalności SKOK-ów - orzekł Sąd Apelacyjny w Warszawie. To prawomocny wyrok, który oddalił apelację SKOK-ów.

Polskie rozgłośnia dla Zagranicy ma nowego dyrektora


Zarząd Polskiego Radia powołał marka Cajznera na stanowisko dyrektora Polskiego Radia dla Zagranicy. Zastąpił on odwołanego w ubiegłym tygodniu Andrzeja Rybałta.

Ogłoszono laureatów 13. Polsko-Niemieckiej Nagrody Dziennikarskiej


Dziennikarze "Gazety Wyborczej", niemieckiej radiostacji Deutschlandradio Kultur oraz telewizji rbb/arte zdobyli tegoroczne Polsko-Niemieckie Nagrody Dziennikarskie, które wręczono we wtorek w Dreźnie.

personel TVP muszą udowodnić, że płacą subskrypcja


personel i współpracownicy Telewizji Polskiej muszą udowodnić swoim szefom, że regularnie płacą abonament radiowo-telewizyjny. Także zatrudnieni w Polskim Radiu mogą się spodziewać apelu o płacenie abonamentu.

Proces o plagiat; nad 100 tys. zł odszkodowania


Infor biznes wygrał przebieg o ochronę praw autorskich z białostocką firmą Al Pari Business Centre. publikacja otrzyma coś koło tego 104 tys. zł odszkodowania.

"Ta ustawa zrewolucjonizuje rynek medialny"


Delegowanie przedstawicieli do władz mediów publicznych i wprowadzenie reklamy społecznej - to rewolucyjne pomysły twórców obywatelskiego projektu ustawy medialnej, które ułatwią organizacjom pozarządowym dotarcie do społeczeństwa - ocenia trzeci sektor.

RMF Maxxx zyskuje, nadajnik Eska traci


Spośród sieci i rozgłośni ponadregionalnych największy rozwój słuchalności - o 0,7 proc. do 2,9 proc. - odnotował RMF Maxxx (15 stacji, pełnomocnik FM SA) - wynika z najnowszych badań rozgłośnia Track realizowanych z wykorzystaniem MillwardBrown SMG/KRC.

"Telewizja na kartę" teraz również w HD


ITI Neovision, operator platformy N, tworzy usługę satelitarną TV na kartę HD

Radio Maryja ma zapłacić 10 tys. Niesiołowskiemu


Sąd Okręgowy w Łodzi podtrzymał wyrok sądu pierwszej instancji nakazujący Warszawskiej Prowincji Redemptorystów - wydawcy Radia Maryja - zapłacenie 10 tys. zł zadośćuczynienia wicemarszałkowi Sejmu Stefanowi Niesiołowskiemu.

Marszałek i Kittel pozwali Radę Etyki Mediów


Do Sądu Okręgowego w Warszawie trafił pozew Anny Marszałek i Bertolda Kittela przeciwko Radzie Etyki Mediów. Dziennikarze domagają się przeprosin za naruszenie ich dóbr osobistych.

"WSI nie ingerowały w audycja o taśmach Beger"


Wojskowe Służby Informacyjne nie miały żadnego wpływu na audycja "Teraz My" w TVN z września 2006 r., gdy opublikowano nagrania z rozmów posłanki Samoobrony Renaty Beger z politykami PiS - oświadczyli w środę w sądzie dziennikarze Tomasz Sekielski i Andrzej Morozowski. TVN pozwał "Gazetę Polską" za artykuł sugerujący takie związki.

Polsat poszedł na ugodę z Gabrielem Janowskim


Polsat zawarł ugodę w procesie wyborczym, kto wytoczył stacji kandydujący na prezydenta RP Gabriel Janowski.

Agora wyda kolekcję z muzyką filmową


Nakładem wydawnictwa Agora SA ukaże się portfolio z utworami kompozytorów muzyki filmowej.

"Kuba Wojewódzki" gromadzi co chwila więcej widzów


Talk-show "Kuba Wojewódzki" po trzech odcinkach wiosennej edycji przyciąga do TVN średnio 1,9 mln widzów - o 200 tys. więcej, niż rok temu.

Kolejna impreza "Frontu Wyzwolenia Trójki"


"Panie dyrektorze Sobala, niechże Pan ustąpi. Z fanatyzmem podobnym naszemu wygrać nie sposób" - transparent z takim hasłem wywiesili wczoraj wcześnie rano słuchacze Programu III Polskiego Radia przed budynkiem stacji.

TVN nie zapłaci kary za Wojewódzkiego


Nie doszło do znieważenia symbolu narodowego w programie "Kuba Wojewódzki" wyemitowanym za pośrednictwem TVN w marcu ub.r. - uznał stołeczny sąd gospodarczy.

znalezionych: 1166, strona 1 z 59
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  -  >>>